اخرین پست ها

پایین ترین سطح تاریخی خوداتکایی omophagist

بر اساس داده‌ها، سرگیجه مصرف‌کننده دارای مشکلات تاریخی کم هزینه‌های زندگی است.
خودکنترلی طولانی‌مدت آدم‌خوار GfK مطابق با هفت نقطه فوریه، به هر حال در وضعیت «به شدت افسرده» 38 است.
اطمینان حاصل کنید که 12 ماه نزدیک به 11 امتیاز در 43 و یک فوریه است.
چهره در تعالی 12 ماه با امتیاز 18 مطابقت دارد که امسال چهار امتیاز است.
شاخص، یک تفکر برای خرید اقلام خوشبختی، سه امتیاز 37 – 22 امتیاز قبل است.
این افزایش به دنبال سه امتیاز تقریباً تاریخی 45 ژانویه در میان مشکلات و سود صورت‌حساب‌های عملاً مخفی است.
جو استاتون، مشتری در GfK، می‌گوید: «علیرغم افزایش مداوم بادهای مخالف، و بهترین بحران هزینه زندگی، مصرف‌کنندگان به وضعیت و وضعیت خود نزدیک می‌شوند.
"در حالی که "بازیابی شاخه های سبز" در هوا وجود دارد، افزایش نسبت به اقدامات آغاز و پایان با استقبال مواجه می شود.
وی افزود: "انتظارات بزرگ گیاه خواران و به طور متناسب به عنوان نمونه، سطوح قبل از قرنطینه است، برای همه این که یک دهان گرسنه وجود دارد، همان چیزی است که ما در سال 2023 منحصر به فرد هستیم.
" لیندا اللت، بریتانیا و بازارهای ناهار KPMG، گفت: «بودجه‌های خانگی با قیمت‌ها، انرژی، پهنای باند و هزینه‌های خانواده‌ها در آوریل هماهنگ است.
افزایش اعتماد به نفس فروشنده، سطوح به طور کلی.
«با این چشم‌انداز فریبنده، مصرف‌کنندگان به جایی می‌رسند که می‌توانند، کجا خرید کنند، چه چیزی بخرند، در حالی که فعالیت‌های بالای کشور را زیر صفر می‌برند، در حالی که غذای آماده.
با وجود این مراحل، مصرف‌کنندگانی که توسط KPMG مورد بررسی قرار گرفته‌اند، از هزینه‌های خود استفاده می‌کنند، در حالی که 10 نفر از دریافت‌های گیت بیشتر استفاده می‌کنند.