اخرین پست ها

غوغای بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه + بیوگرافی شایسته سجادی و عکس های حاشیه ساز

سریال سرگیجه قسمت اول

سریال سرگیجه یوتیوب

سریال سرگیجه عوامل

سریال خانه ما سرگیجه

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

معرفی سریال سرگیجه در شبکه نمایش منسوب ومربوط به‌خانه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

نیکو سجادی آرتیست بغایت جوان سریال سرگیجه متولد دهه هشتاد است که در آثاری زیرا آوا، در انتهای روز و سریال سرگیجه بازی کرده است و چندین نگار هم در تئاتر بر عهده داشته است.

شایسته سجادی در سریال جدید و معمایی سرگیجه تصویر کاراکتر ملودی دختر حامد بهداد را بازی کرده است .

در این سریال بازیگران مطرحی برای‌اینکه حامد بهداد ، هادی حجازی‌ فر ، رعنا آزادی‌ور ، هومن آقایی و مهراوه شریفی جد بازی کرده اند .

نویسندگی این سریال را محمد منعم و همایون حجازی به عهده دارند و کارگردان آن هم بهرنگ توفیقی است.

موضوع سریال سرگیجه زندگی فردی به نام پیمان را به تصویر می کشد که در اثر یک سوتفاهم فامیلی با عیاش دچار درگیری می شود و بعد از مرگ کامران همه به او بدگمان می شوند ….

سریال سرگیجه قسمت دوم (لینک دانلود توضیحات)

سریال سرگیجه سال ساخت | بهترین دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن و قسمت ششم سرگیجه -

داستان سقوط درباره یک درام عاشقانه کردی است. بهره هایی از این سریال در شهر سقز در استان کردستان ایران و قسمت هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. کلام می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک داستان عاشقانه را بر بستر یک رخداد دیپلماتیک و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در گذار از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، جانی دوباره می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان روان ماه شهد می شوند… سفری که پایان اش تاریکی است.

دیاکو به همراه اردلان در حالی شهر را ترک می‌کنند که آیسان پس از کش و قوس های فراوان توانسته خویش را به دندانپزشکی برساند. در نیمه راه و ترک موصل دیاکو از جارو کردن منصرف می‌شود و حاضر نیست بخاطر قولی که به آیسان داده آنجا را دست خالی و بی آیسان آذری کند. دوست دیاکو و اردلان نیز حاضر نیستند در این راه دیاکو را تنها بگذارند و به او قول همراهی و همکاری تا حصول نتیجه را می‌دهند. دکتر دنداپزشک با دیدن آیسان شوکه می شود و سریع با دیاکو تماس می‌گیرد و وجود آیسان را اطلاع می‌دهد. این لحظات پر از دلهره و هیجان رسیدن دیاکو به آیسان و دیدنش معتنابه فریبنده و دیدنی است. دیدن این قسمت از سریال سقوط که شامل سکانس ها و اتفاقات پر از استرس و شور و هیجانی فوق العاده است را شدیدا به شما ببینده گرامی سفارش می‌کنیم.

سریال سرگیجه پخش | بهترین آسان دانلود -

دانلود . سرگیجه سریالی نمایشنامه و رازآلود به و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی و آماده کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است ا زجمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی اشاره کرد. با دراز شدن ماجرای ناپدید شدن کامران، خانواده او به کلانتری مراجعه کرده و تحقیقات برای یافتن او آغاز می شود و...

دانلود . سرگیجه سریالی درام و رازآلود به و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی و تجهیز کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است ا زجمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، واحد سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی اشاره کرد. مهمانی سالگرد ازدواج پیمان و فریبا بدون حضور کامران برگزار می شود و این مساله نگرانی سلاله کامران را به واپس دارد و...