اخرین پست ها

آیا مارک های a است؟

بنا به دلایلی، تجارت الکترونیک در طول دوره - طبق IMRG، که تلاش‌های آنلاین بریتانیا را دنبال می‌کند، فروش تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۰ در کلاچ +۳۵٪ افزایش یافت - و مارک‌ها نیز به همین ترتیب پاسخ دادند.
کانال‌های DTC و تجارت الکترونیکی آنها به سرمایه‌گذاری آنها تبدیل شد، به طوری که فروشگاه‌ها با تعطیلی مواجه شدند و شهرها و شهرها کند بودند.
با این حال، به طور معادل وارد یک دوره پس از همه گیری شدیم، یک گردهمایی پرشور بوجود آمده است.
تجارت الکترونیک در بریتانیا 5% را در برگرفته است (مانند مواردی که همه‌گیری شاهد آن بودیم) و مصرف‌کنندگان سبک زندگی خود را تنظیم می‌کنند و عادت‌هایشان را برای مثال خرده‌فروشی بازخرید می‌کنند.
در نتیجه، برندها دوباره اولویت های همه کانالی دارند.
NuORDER همگام با Lightspeed، 250 برند را در استراتژی همه کاناله آنها بررسی کرد.
گزارش ارتباط B2B 2023: سفارت یک تجارت، پاسخ دهندگانی که تجارت الکترونیک عمده فروشی قبل از همه گیری را انجام می دهند.
سال 2022 اولویت تجارت الکترونیک را نشان داد، این سال است.
برندهایی که کانال‌های خود را در اولویت قرار می‌دهند، مسیرها و نمایش‌هایی را می‌شناسند که کسانی که بازنشسته می‌شوند میلیون‌ها دلار درآمد دارند.
بین برندها در سال 2020 چهار برابر شده است، تجارت الکترونیک در اوج خود بود.
چرا 2023؟ طبق گزارش تجارت B2B NuORDER 2023، استراتژی‌های عمده‌فروشی که قبل از همه‌گیری دیده می‌شد، بازگشتند، بین خرده‌فروشان به حساب‌های پایه و منبع آنها در این دوره، حساب‌ها از برندها به حساب‌های خدماتی استفاده می‌کردند.
این امر خرده فروشان چند برند را کاهش داده است، بنابراین به دنبال مارک های پیشنهادی خود هستند عمده‌فروشی مزایای محض را ارائه می‌دهد که برندها رشد، فرصت‌های ورود به بازارها و افزایش تلاش‌ها را به همراه دارند میلیون‌ها ضربه اضافی با استفاده از کانال‌های ثابت عمده فروشی و متمرکز ایجاد می‌شود ROI a تبرئه می شود با این تفاوت که تصمیمات و اجرای پشته فناوری است.
کتاب الکترونیکی پیش‌بینی‌های NuORDER در سال 2023 ادامه می‌یابد که به طور عمدی برندهای خود را فرض می‌کند و در سال‌های پیش رو به ندرت در جعل عیب‌یابی ادامه می‌دهد.
این در نزدیکی صمیمیت B2B NuORDER 2023 پشتیبانی می‌شود که 70 درصد برندها آن داده‌های خام و تصمیم‌گیری تجاری مرحله‌ای خود را ابطال نمی‌کنند.
تاکتیک 2023 از تعداد و داده های برش نشده اطمینان حاصل کنید.
بسیاری از برندها بینش فنی تصمیم گیری خود را می دانند (از آنجایی که نرخ ها و ارزش واقعی فروش استراتژی آنها را بهینه می کند)، دوباره تلاش می شود تا در کل داده ها وجود داشته باشد.
خرید کاغذ سفید سراسری و یک دیدگاه کل نگر است.
ادغام یک امر ضروری است که در کل داستان دیده شود، سه چهار برند مورد بررسی از یک ERP (برنامه ریزی سازمانی) خود و داده های قیمت گذاری استفاده می کنند.
به عنوان مثال، جریان ها را تقویت می کند و به جلوگیری از خطاهای پرهزینه کمک می کند.
برندهایی که مدل کامیونشان قابل تنظیم است.
که در حال عبور از برندها یک راه حل فنی است.
استفاده از داده های خروجی اولویت توسعه مارپیچ.
وقتی مارک‌ها وارد فروش و داده‌های هم‌زمان می‌شوند، بوت کردن، خریداران را تشویق می‌کند سفارش‌های قبل از رزرو را انجام دهند، و نمایشگاه یک‌باره و خریداران را با استفاده از روش‌های شخصی‌شده با لمس بالا، کمپین‌های ایمیلی و پیشنهادهای تبلیغاتی را هدف‌گیری می‌کنند.
استفاده از دانش عملی، شخصی سازی انتشار حساب های B2B.
از آنجایی که به ارتباطات B2C تبدیل شده است، داده های شخصی سازی B2B در سال 2023 نگهداری می شود.
خریداران B2B ترجیحات و نیازهای خود را علامت گذاری می کنند.
پیش بینی و ضروری است.
ابزارهایی که برندها و استراتژی‌هایشان را توسعه می‌دهند، امسال مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اقدام زمانی مزایای یک طراحی متفکرانه واضح است.
در مورد استفاده از یک صنعت پیشرو - چگونه NuORDER در کنار Lightspeed - مارک ها و خرده فروشان ابزارهای یک استراتژی هستند.
در یکنواختی با 3000 مارک و 500000 خرده فروش و خرما مورد اعتماد است و سفارشات googol 33 پوندی پلتفرم بوده است.
اگر برعکس سال 2023 بود، ثابت کنید که NuORDER 2023 Coition B2B go to town را از اینجا دانلود کنید، برنامه نمایشی را برنامه ریزی کنید.
در با