اخرین پست ها

طرح گنبد ویلا طراحی ویلا جدید

دفاعیه مسابقه طراحی ویلا "ترنج" | طرح تو طرح | مهدیس شبیری

طرح گنبد ویلا طراحی ویلا جدید

طراحی ویلا کلاسیک به نوعی به آغاز طراحی ویلا اشرافی هم یاد می شود . در درست استفاده از متریال های مرغوب و سنگ های پرارزش در طراحی نمود ویلا کلاسیک و طراحی داخلی کلاسیک ویلا باعث بالا رفتن هزینه های ساخت ویلا می شود . اما همچنین باید به این سوژه اشاره کرد که طراحی و ساخت ویلا در این سبک ، حیات بنا ویلا را بالا میبرد چرا که متریال های مورد استفاده شدید مقاومت بالایی در اسباب محیطی ایران مخصوصا مناطق مرطوب مانند شمال کشور دارا میباشند.

طراحی ویلای کوهستانی طراحی ویلا مدرن سبکی بسیار خاص در زمینه طراحی ویلا میباشد که با رعایت چندین ایده خاص میتوانید به زیبایی و جذابیت این سبک پی ببرید .

اولین ویژگی در ویلا مدرن میتوان به داشتن بی‌آلایشی و خوانایی طراحی در نما و هم طراحی داخلی ویلا اشاره داشت.در واقع با داشتن سادگی ولیک استفاده از شکست های خاص در طراحی ،  زیبایی این ویلا در نگاه ازل در چشم هر بیننده ای قابل مداقه است.

طراحی ویلا تبریز | ساخت ویلا لوکس با بهترین کیفیت و کمترین هزینه -- با کیفیت ترین

اولین مرحله از مراحل ساخت ویلا گودبرداری میباشد.

پس از گودبرداری و پی‌کنی هنگام بتن‌ریزی و ساخت سازه ویلاست.

در این مرحله باید از بتن مرغوب و مناسب با شرایط آب و آسمانی ساخت ویلا استفاده شود.

همچنین آرماتورهای بکار رفته در ساخت فونداسیون ویلا باید بر بنیان محاسبات فنی استفاده شود.

دیوارها یکی از مهم‌ترین المان‌های شکل‌دهنده به فضای بیرونی و تویی ویلا هستند.در اجرای آنها باید به اصول زیبایی‌شناسی و مصرف انرژی توجه کرد.بر اساس نوع طراحی و نیازهای ویلا مصالح ساخت ویلا می‌تواند آجری یا بلوک سیمای و یا پیش‌ساخته باشد.

پوشش رویه ویلا باید با تدقیق به نوع سازه و محدوده ساخت ویلا انتخاب شود.

در گزینش نوع پوشش سقف ویلا باید به عواملی مثل نصب آسان، استواری در برابر شرایط آب و هوایی، مقاومت در برابر زلزله و آتش‌سوزی و زیبایی آن دقت کرد.

پوشش های سقف رایج در ویلا که امروزه مورد استفاده سازندگان ویلا است را می توان به ۷ قسم تقسیم کرد.

طراحی فونداسیون ویلا | زیباترین طراحی ویلا مدرن -

به وجود آمدن پیشرفت ها در ساخت مصالح ساختمانی، مهندسی، بیشتر گردیدن برابری اجتماعی ،پیشرفت صنعت و بهداشت و نزدیک شدن این موارد به یکدیگر به معماری اجازه داد تا وارد عصری جدید از طراحی شود.

برای   طراحی ویلا تازه باید فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شود مواردی که در زیر به آنها اشاره می شود برخی از مهم ترین فاکتور ها هستند:

موقعیت مکانی یکی از مهم ترین عوامل در طراحی ویلا مدرن یا حتا یافتن محل زندگی است. برای ساخت ویلا باید بهترین نقطه در دیدن گرفته شود. بهتر است برای ساختن نقاط سرسبز شهری و یا مناطق روستایی را که دارای طبیعت زیبا و آب و هوای عالی هستند انتخاب شود.

اولین مساله مهم در فرآیند طراحی، برنامه ریزی به‌علت وضع  یک فضای کاربردی است. عملکرد نقش بسیار مهمی در طراحی ویلا های روزآمد و اساسا هر طراحی مدرنی دارد. پایه و اساس طراحی های مدرن نیز عملکرد می باشد. بنابراین قبل از اینکه ابتدا به طراحی ویلا ی مدرن کنید که مناسب کارفرما و افرادی که می خواهند از ویلا استفاده کنند نباشد، مطمئن شوید که کارفرما به چه فضایی نیاز دارد.

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد