اخرین پست ها

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد با ژل

لیست قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیست دستگاه های لیزر موهای زائد

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد بدن

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

آیا شما هم با تبلیغات اشکال دستگاه‌ لیزر گیج شده‌اید؟ مراکز زیبایی هر کدام ادعای داشتن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را دارند. در این مقاله ما 3 دستگاه لیزر پر استفاده در ایران را به ترتیب بهترین و موثرترین دستگاه‌ معارفه می‌کنیم. این مقاله بدون هیچگونه هواخواهی از دستگاه خاص نوشته شده است.

شرکت کندلا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات لیزر جلد و زیبایی در جهان است و محصولات خود را در متجاوز از 90 کشور به فروش می‌رساند. کلینیک های سطح یک لیزر در جهان از دستگاه استفاده می کنند. دستگاه‌ (Candela Gentle Pro Series) جدیدترین محصول این شرکت و پیشرفته‌ترین لیزر برای نقض موهای زائد در دنیا است. این دستگاه از دو درازی موج الکس (مناسب پوست سفید) و اندیاگ (مناسب قشر تیره) بهره می‌برد.

در ایران نیز نشان‌ دهنده بالاترین سطح کیفی کانون‌ها لیزر است. دستگاه لیزر کندلا با توجه به افزایش قیمت ارز در سال‌های اخیر قیمت بسیار بالایی دارد. و به همین علت خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا ایضاً بیشتری خواهد داشت. بر مباین تبلیغات منفی، لیزر کندلا (مدل‌های جنتل مکس) عملکرد کاملی در تمام طیف‌های رنگی پوست دارد. اگر می‌خواهید از جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده کنید، (الکس کندلا) انتخاب اول شما خواهد بود.

آموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر حذف موهای زائد opt shr ipl | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟ -- با کیفیت ترین

همانطور که در بالا تلویح کردیم دو دستگاه ICE Platina Plus و ICE Platinum برای هر نوع پوست و مویی مناسب می باشند. کفیل اگر بخواهیم به تفکیک ذکر کنیم، اگر دارای مویی بور هستید هیچ نگران نباشید یکی از بهترین دستگاه ها برای این امر دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا GentleMax Pro  می باشد. برای پوست های روشن و موهای تیره هم می توانید هم از دستگاه دایود استفاده کنید هم از دستگاه  الکساندرایت، به‌سبب غلاف های تیره نیز بهترین دستگاه Nd:YAG می باشد و در آخر در طیف رنگ پوست تیره به هیچ وجه نباید از لیزر IPL  استفاده کنید.

همانطور که در بالا گفتیم دستگاه های  ICE Platina Plus ، ICE Platinum در حال حاضر بهترین و تاثیرگذارترین هستند بعد از این دو، دستگاه الکساندرایت قرار می گیرد، در زیر به برخی برتری های این دستگاه ها به خویشی بقیه می پردازیم:

دستگاه لیزر موی زائد رمینگتون | زیباترین معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (۲۰۲۲) -

دستگاه لیزر سوپرانو مایوس پلاتینیوم یک آمیختگی بسیار پیشرفته از چند نوع تکنولوژی مختلف و حرفه ای در زمینه لیزر است. بزرگترین مزیت این دستگاه که باعث ایجاد محبوبیت بین طرفداران لیزر شده است درمان بدون درد آن است. دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد است. این دستگاه با بالاترین سطح کیفیت و دقت بر روی فولیکول های موهای زائد تاثیر می گذارد و با تصوری آسوده و آسایش شما را از شر موهای زائد خلاص میکند.

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم دستگاهی نوین با روشی مبتکرانه است که توسط شرکت آلما () به عنوان جدیدترین، بی کسالت ترین و پیشرفته ترین روش حذف موهای زائد مصنوع شده است. این دستگاه با سه درازا موج الکساندرایت، دایود و Nd:Yag مورد استفاده رسم گرفته و از سیستم کولینگ ICE بهره می برد که موجب سرد شدن لیزر و لذت بخش شدن حذف موهای زائد می شود.