مصاحبه: نینا برایانس، احترام میا
نینا براینس Cult Mia، یک برند ارزش محور است.
تجارت الکترونیک نسخه محدود، مصرف کنندگان را برای حمایت از پایداری و کیفیت به ارمغان می آورد.
برایانس بین مکزیک، ایالات متحده و سوئیس رشد کرد.
پس از آن فارغ التحصیل دانشگاه استنفورد، ژنو زنان و تیم ملل، کشورهای کارآفرین.
نینا با داشتن بودجه قرقره، Moda Operandi را تغییر داد.
در خردهفروشی لباسهای زنانه، تجارت الکترونیکی آن را به کار گرفت و سازمان خود را در لندن، برنامه مشتریان دائمی برند، تغییر داد.
برایانس مدرک MBA را در نمایندگی لندن در حالی که در Moda Operandi بود به پایان رساند.
اکتبر 2019، Cultism Mia، مصرف کنندگان یک طراح پایدار و عمدی تقریباً در سراسر جهان راه اندازی شد.
در این TheIndustry.
fashion، برایانس از نزدیک با Communion Mia، راهاندازی آن صحبت میکند، اینکه چگونه تصمیم میگیرد کدام مارکها و معرفیشدههای ساختهشده به اندازهگیری شده است.
چه دعایی میا؟
سه لحظه لامپ وجود داشت که جرقه ی لیتورژیولوژی میا را برانگیخت.
اول، در Moda Operandi بود، و متلاشی شد که آنلاین که در دهههای 2000 و 2010 بود، شروع به کار کرد.
راکد بود و مشتریان به این کار توجهی نکردند.
به طور همزمان، طراحان متوجه شدند که برندهایی که در قله قرار داشتند، به دنبال داستانی بودند که میتوانستند داستانشان را ببینند، هر چند که پلتفرمهای افراد بسیار مهمی بودند.
ثانیاً، در سازمان ملل، محصولاتی را که طراحان ما ارائه می دهند بررسی می کردیم، متوجه شدیم که این طرح ها را مارک می کند.
طراحان به طرز چشمگیری بود و من.
sabbatism Mia، این و یک برند را به صورت محلی، مستقیم و آسان آنلاین گسترش دهید.
ثالثاً، هرکس در همان نزدیکی از او بپرسد که چه چیزی پوشیده است، در مورد چکمه های من نزدیک بود.
همیشه گوشواره من مکزیک بود.
و به اوآکسا نیاز داشت.
حالا creed Mia را جایگزین کنید.
در طول همه گیری چه بود؟ چگونه این کسب و کار؟
ما به عنوان سرپرست ماست: Sabbatarianism Mia به سرعت روندها را انتخاب می کند.
ما تقویم نداریم، اشتهای شوخی می کنیم.
اگر تقاضا وجود داشته باشد، سه روز یک کشتی توبیخ شده سوار شده و در محل قرار دارد.
ما آنچه را که مشتریان می خواهند، می خواهیم.
با توجه به تمایز رژیم غذایی و نیازهای زندگی، ما یک «مهمان عروسی» را انتخاب کردیم که در آن چهار دسته (لباس شب، خانه، ماسک و لباسهای فعال) موافق با انسان COVID-19 در عرض یک هفته معرفی میشود.
این امر به ما این امکان را داد که لباسهای منظم ما بتواند سختترین چالشهای کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی را که یک شرکت در حال ادغام با آن مواجه میشود، داشته باشد.
چگونه علامت تجاری "out there" راه اندازی شد؟
از همان ابتدا، پرستش میا ترکیبی اتفاقی اوج یک جامعه بوده است.
ما خریداران و حامیان Sabbatarianism Mia را برعکس - دوستان تأثیرگذار - داشتیم که دیدگاه ما را به اشتراک گذاشتند.
ما در راه اندازی بودیم.
ما پایگاههای خود را به صورت جانبدارانه پوشش دادیم و کانالهایی را پوشش دادیم، جایی که وظایف و مسئولیتهایمان برجسته و قطعاتی است که کانالهای فراتر از آن را در نوشتن قرار میدهند.
فرمالیسم میا چیست؟ آیا این پرتاب تغییر کرده است؟
در طول کسب و کار سالهای ما، انگیزه اثرگذاری و جذب گربه تقویت شد.
با این حال، خرید ما و از طریق کانال های غیر پولی تکامل یافته است.
ویژگی مشترک ما که کانالهای غیرپرداختی را بدتر میکند، از طریق روابط شراکتی است، کسبوکارهایی که بخشهای آن با ما هماهنگ میشوند، اگر با انتگرالها مبارزه نمیکنند (مثلاً سرپرستی OneZone LoopGeneration).
اجتماعی و بازاریابی ما، بدون در نظر گرفتن اهداف اقدام متحد ما، اهداف فروش و تنوع بخشی به Gyrate 2022 متمرکز است.
میا چه برندهایی هستند؟
گریه سارا - امپراتوری مهرههای دستی سفارشی در راستای یک شرکت لبنانی.
ژاکت کش باف پشمی لالو - موهر و لباس بافتنی دستباف.
اشرار - مستقر در لندن لباس های سیلوئت و دستکش می پوشند.
Nue Studios - لباس مهمانی اوکراینی هالیوود.
لیا - خیاطی و برش کاردستی.
ناتیا لاکو - جواهرات دست ساز، رسا، وحشی به رهبری حیوانات.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 25%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
با احترام از جهان بینی میا
کدام مارک ها چگونه موجودی می شوند؟ آیا معیاری وجود دارد؟
هنگامی که تجارت منصفانه راه اندازی شد، ما بر شناسایی مارک هایی متمرکز بودیم که شایسته شناخته شدن در سراسر جهان هستند.
ما می دانستیم که یک مد وضوح وجود دارد.
ما مراحل متفرقه خود را به صورت دستی انتخاب می کنیم.
در مرحله بررسی خال مادرزادی است.
ما صرفه جویی در همه جهات و قیمت سکونت ما، و انحصاری.
ما به طور انحصاری به مشتریان فرصت می دهیم، خواه این باشد (.
.
.
)