اخرین پست ها

کت و شلوار انگلیسی راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟

50 استایل مردانه با کت و شلوار مشکی

کت و شلوار انگلیسی راهنمای خرید کت و شلوار مردانه – چگونه یک کت و شلوار خوب بخریم؟

یک جیب بسیار کاربردی در باطن کت که بیرون با خود حمل کردن کارت ویزیت از آن، حس بر به شما خواهد داد! اگر شرایط بازگشت و مبدل کالا شما را یک خیاط برایتان بدوزد، می تواند این جیب را در تعداد و اندازه دلخواهتان به آن اضافه کند. در مورد کت های آماده نیز، این جیب معمولا به نحوی طراحی می شود تا یک تلفن همراه هوشمند به خاطرجمعی در آن جای گیرد.

جلیقه را معمولا به عنوان تکه سوم کت و شلوار می شناسند. اگر به جلیقه از جنبه کاربردی دید کنیم، می توان از آن به عنوان یک لایه گرم فاعل در زیر کت برای روزهای سرد، و یا عارض پیراهن و بدون کت در روزهای خنک، استفاده کرد.  از جنبه صوری نیز، جلیقه می تواند استایل کت و شلوار شما را، بسته به موقعیت، رسمی تر کند. البته در واحد زمان ( های اخیر، جلیقه کمی جایگاه خود را از دست داده است، بطوری که با تخیل کردن جلیقه، بازیکنان اسنوکر، مهمانداران هواپیما، پیشخدمت ها، گانگسترها، و کودکانی که در عروسی ها کت و شلوار می پوشند، در ذهن ما تداعی می شوند. اما حقیقت این است که پوشیدن یک جلیقه مناسب، و البته در موقعیت مناسب، می تواند استایل فوق العاده ای به شما بدهد.

علی ضیا با کت و شلوار | نکاتی که حتما برای انتخاب کت شلوار مناسب باید بدانید!  -- جذاب ترین

بسیاری از طراحان مد و فشن بر این عقیده هستند که نوع یقه‌ی لباس تاثیر زیادی روی زیباتر شدن آن دارد. به همین دلیل، برای یقه کت طراحی‌های مختلفی انجام شده است. پاره‌ای از این مدل‌ها عبارتند از:

این قسم یقه از دو قسمت شکل‌دهی شده است که هر کدام با برگرداندن پارچه‌ی کت به سمت داخل و سپس دوختن آن‌ها تشکیل می‌شود. این دو قسمت طوری برش می‌خود که با یک زاویه‌ی 75 تا 90 مرتبه به هم چسبیده شوند.

یقه‌های ناچ به‌قصد کت و شلوار های روزمره بسیار مناسب هستند. اما پهنای یقه باید طوری انتخاب شود که سینه و شانه‌های شما را بهتر نشان دهد. به عنوان مثال اگر قفسه سینه شما دارای پهنای زیادی است، باید از یقه ناچ با پهنای بیشتر استفاده کنید.

مدل یقه قاصد نیز تقریبا مشابه یقه ناچ است ولی لبه‌های تیزتری دارد که به سمت بالای شانه‌ها مایل شده است. این صنف از یقه‌ها بسیار رسمی‌تر از یقه ناچ بوده و به منظور جلسات رسمی و مهمانی‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

کت و شلوار دبل برست | شرایط و مقررات -- سال 1400

ست‌من همواره نهایت سعی خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بری آسیب به ید مشتریان خود در سراسر مملکت برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حاملگی و انتقال معتبر به گزینش کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خریداری و یقین رسانی از صراط سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر سنخ حادثه در هنگام حمل و تحویل به تقبل شرکت حمل و حمل است و ست‌من تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را ترمیم می‌‏کند.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، ست‌من هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

ست‌من خود را ملزم به مراعات حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.