اخرین پست ها

چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه)

در سری مقالات این بار به سراغ اصول و آداب رفتیم، اصلی مهم در که دغدغه بسیاری از سخنرانان است. در این مقاله قصد داریم نکات و اصول ست کردن پوشاک مختلف بسته به شرایط و موقعیت های مختلف را با شما مطرح کنیم. در مقاله اول نکات مربوط با و شلوار آقایان رو با شما به اشتراک می گذاریم، و شلوار جزو پوشاکی هست که هیچ وقت از مد نمی افتد و در هر فصلی قابل استفاده است. در موقعیت هایی که مراد دارید پوشش عرفی داشته باشید می تونید از و سروال استفاده کنید، موقعیت های رسمی شامل جلسات اداری، سمینارها، کنفرانس ها، مهمانی های اداری یا دیدارهای عرفی هست.

شاید علاقه ای به و زیرجامه پوشیدن نداشته باشید یا بگویید برای پیشه من این مناسب نیست ولی به هر حال شرایطی براتون پیش میاد که نیاز باشد و شلوار بپوشید پس نیاز هست که اصول مربوط به ملبس‌شدن و شلوار رو رعایت کنید. قبل از انتخاب لباس باید به این توجه داشته باشید که لباس رو قرار هست برای چه محیطی تعیین کنید و بعد از اون نیاز هست اصولی رو برای این که بدونید لباس سایز شما هست یا خیر. شاید یک و شلوار رو خیلی گرون خریده باشید ولی اگر این کسوت حد شما نباشد و نکات ست کردن را برای آن رعایت نکرده باشید تماما هزینه و وقتی که برای خرید اون لباس خاص دادید بیهوده می رود.

مرد عنکبوتی ( و شلوار یکپارچه) در مقابل مرد عنکبوتی (لباس نهایی)

و شلوار رسمی به انگلیسی | زیباترین و زیرجامه -

مناسبت‌ها استفاده ‌ها با مقیاس دکمه های مختلف نیز متفاوت است. های تک دکمه اسپرت‌تر بوده و کاربردهای روزمره بیشتری دارد اما دو دکمه‌ها به نسبت تک دکمه‌ها رسمی‌تر بوده و بیشتر برای استفاده در مناسبات عرفی و جلسات استفاده میگردد. های شش دکمه نیز معمولا برای مجالس رسمی‌تر مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به خاص وجود داشتن فرم ، میتواند باعث شود تا فردی که این را به تن دارد، خاص‌تر عین شوید.

نه لطیف وصی پر اهمیتی که در زمان پوشیدن مطرح میشود، نحوه بستن دکمه‌های میباشد. در این خصوص باید بدانید که اگر شما تک دکمه است، در زمان حر کردن یا نشستن میبایست دکمه‌ها باز باشند اما در زمانه ایستادن و رکود میتوانید دگمه را ببندید. اما درصورتی‌که دو دکمه به تن دارید در زمان بستن دگمه تنها باید دکمه بالایی را ببندید و بستن دکمه پایینی کاملا اشتباه است! در خصوص سه دکمه‌ها نیز باید دکمه وسط حتما بسته باشد، در بستن یا نبستن دکمه وسط مختارید و نهایتا دکمه زیر را میبایست به صورت نبسته رها کنید. ‌های دبل برست نیز دو دکمه قابل بستن دارند که برای آنها نیز باید مشابه ‌های دو دکمه عمل کنید.

و شلوار نجف زاده مشهد | زیباترین چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول و شلوار مردانه) -

– یقه پیراهن از برگردان نباید فاصله داشته باشد، این فاصله این را نشان می دهد که اندازه شما مناسب نیستی

کت و زیرجامه بعد از بسته شدن دکمه ها حالت ضربدری به خود نباید بگیرد و این اتفاق افتاد یعنی شما تنگ است کمر خود را کمی تنگ کنید تا چهارشانه تر به نظر برسید

 – حدود تا 1 سانتی متر یقه پیراهن باید بالاتر از یقه باشد و همین کوه طور در زمان جلوس از قائم شدن یقه ملبوس در زیر یقه باید جلوگیری کنید و حواستان باشد که در زمان نشستن حالت بدی به خودش نگیرد. یقه شما نباید از گردن شما دور باشد و نباید آن قدر به گردن بچسبد که باعث چروک و چین شود.

– زیرجامه باید کاملا مچ پای شما رو بپوشاند و قفل به اندازه کفش شما قد آن کوتاه شود، قد شلوار از پشت باید تا بالای پاشنه کفش شما باشد و اصلا جوراب شما مشخص نباشد. شلوار باید رخ کفش مماس شود و نباید روی آن جمع شود. تنبان را از بالا تا زیرین حدود 2.5 سانتی چهارده گره تنگ تر کنید، شلوار تنگ قد شما رو بلندتر نشان می دهد. شلوار شما نباید هیچ گونه پیلی و چینی داشته باشد.

و شلوار نجف زاده مشهد

The Najafzadeh shop in Mashhad sells traditional clothes such as coats and trousers. They specialize in high-quality fabric and craftsmanship. The shop also offers a variety of styles and designs to suit all tastes. Customers can choose from a selection of traditional Iranian designs as well as modern and contemporary styles. The shop has been in business for over 30 years and is a popular destination for shoppers looking for traditional clothing.